Jen tak


Výsledek obrázku pro fretka

Zase nemůžu spát. Je neděle, celý dům je ještě ponořen do
snů a já tady bloumám.

Vzbudila jsem Ferdu, mojí fretku. Moc se mu nechtělo, ale já jsem potvora a vím jak na něj. Když jsem vytáhla jeho oblíbenou dobrůtku, vystrčil hlavu z pelíšku. Hned, jak zjistil, že víc nedostane, zase zalezl a usnu.




Vzbudila jsem psa. Tady jsem nemusela uplácet, stačila jí naděje, že možná se panička zbláznila a vezme jí ven. No asi i vezmu, jen si musí ještě chvilinku počkat.


Tak upíjím zdravotní kafe, přemýšlím co chci dneska stihnout a hurá se psem ven.

Výsledek obrázku pro kafe


Možná, když budu mít štěstí, tak se vrátíme do spícího domu.

Komentáře

Radka píše…
Tiež by som chcela fretku... Ale keby som niekam šla nemal by sa o ňu kto starať... To ma na tom mrzí najviac. Psa má babka takže to nie je taký problém. :) ja som práveže dnes spala dobre, a mala som aj super sen :D aj keď samozrejme som sa zobudila ráno o pol ôsmej :/


creyativite
Unknown píše…
jak to " zdravotní kafe" ? :)
Slavka Knihomolka píše…
Zdravotní, protože kafe je to, co mi to zdraví ráno dodá. Jinak se jen motám a mozek mi nefunguje tak jak má. No prostě závyslák. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi