Stížnost

Podle mě, by měl být víkend mnohem delší. Dva dny volna opravdu nestačí na to, co by člověk chtěl stihnout. Už je neděle, pes by chtěl jít ještě ven, knížky nemám dočtené, nemám dodělanou přípravu do práce a to nemluvím o úklidu domu. Prostě je volno moc krátké.
Nevím jak to máte vy, ale přes týden absolutně nestíhám. Potřebovala bych několik pomocnic. Jednu do práce, abych nebyla tak unavená. Druhou na venčení a cvičení se psem, třetí na úklid a vaření. Jen úkoly s dcerou bych zvládala sama.
No vlastně, všechny svoje povinnosti mám určitým způsobem ráda. Jen mi někdy všechno přerůstá přes hlavu. Teď se navíc připravuji na přijímačky na VŠ. Mám už sice trochu víc let, než běžní studenti, ale co naplat, neučila jsem se jako mladá a tak to na stará kolena musím dohnat.  

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi