Huuuuráááá dorazily knihy

Dnes mi dorazily knihy z nakladatelství MOBA.

Měla jsem dost náročný den. Od rána jsem v práci, bylo toho vážně moc. Naštěstí už je pátek.  Víkendy jsou pro mě dobou odpočinku.  

Přišla jsem domů a tady na mě čekaly ty krásky. Mám takovou radost. 




Když jsem si knihu, Konec milovníka žen vybírala, zaujala mě hlavně anotace. Zjišťovala jsem si pár informací o autorce. Našla jsem pozitivní ohlasy na její předchozí knihy a to rozhodlo. 






Kniha,Útěk do pekel, má krásnou obálku. Moc se mi líbí. Hodnocení má taky velmi pozitivní. Srovnávají ji s nejlepšími světovými romány. 

Na obě knihy se moc těším. Asi začnu se čtením ještě dnes. 

Ještě bych chtěla poděkovat nakladatelství MOBA za krásné knihy. 








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi