Jak si žiju 4

Je sobota, přítel je v práci a dcera je zalezlá u televize. Konečně mám volnou sobotu, jen musím uklidit a uvařit. A protože mám moc práce, hned ráno jsem si napsala seznam úkolů, které musím bezpodmínečně splnit.
Mám hodně restů z uplynulých dnů a tak jsem vstávala na sobotu brzy.
Nejprve samozřejmě úklid, pak jsem udělala dceři na oběd pizzu. Je to rychlovka a dceři moc chutná.
Po krátké pauze u kafe s čokoládou jsem musela pokračovat.



Zahrada taky nepočká, bylinky se krásně rostou, jahody kvetou a cukety už mi lezou z hlíny. Všechno vypleto, ještě zalít a je hotovo.

Už je večer a opravdu jsem všechno nestihla. Ještě mě čeká papírování, ohledně kroužku, který vedu.
Navíc se mám připravovat do školy a v pondělí jdu na pohovor kvůli práci. Mám rozečtenou knihu a ještě jsem nestihla přečíst denní normu.
Vypadá to na večer s vínem a knihou. Všechny další povinnosti nechám na zítra.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi