Knihovna 6

Byla jsem zase v knihovně. Já vím, chodím tam opravdu dost často. Potřebovala jsem několik knih do školy a samozřejmě jsem nemohla odejít bez knížek pro zábavu. 

Příběh země jsem našla náhodou. Byla vystavená na poličce, jako zajímavá kniha. Chvilku jsem přemýšlela jestli si jí můžu půjčit, ale když se nikdo nedíval, vzala jsem ji. 


Příběh Země 

Když píšu o knihách, měla bych začít i s trochou teorie. 



Autorské tváře v knižních zrcadlech

Další zajímavá kniha o literatuře a autorech.




Navíc jsem si půjčila Cress. Z měsíční kroniky jsem už četla Nejkrásnější a celkem mě to chytlo.Takže doplňuji sérii.



Ještě jsem dostala knihy k recenzi a to Víc než láska od Jaroslavi Hofmanové.
Z nakladatelství Kknihy.cz



A ještě Procitnutí slečny Primové od Natalie Sanmartin Fenollera z nakladatelství Host.




Moc se na všechny knihy těším, Jen kdybych nemusela chodit do práce a uklízet a vařit a...












Komentáře

Jitka píše…
Pokud si z Měsíčních kronik četla jen Nejkrásnější, tak bych se pustila nejprve do Scarlet a Cinder a až potom Cress, jsou tam postavy co jdou s příběhem ;)
Slavka Knihomolka píše…
Supr, díky za radu.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi