Volný den

Dnes mám volný den.  Už je to dlouho co jsem si tohle mohla říct.
  Volno.


No úplné volno to není. Potřebuji trochu uklidit, (ale nebudu to moc přehánět), něco musím uvařit a taky udělat trochu té administrativy do kroužku pro děti, který vedu. Doufám ži mi to moc času nezabere. 


Už ráno se povedlo. Udělala jsem si vynikající kafíčko. Navíc bílý jogurt se sušenými jablíčky. Prostě pohodička. 


Výsledek obrázku pro káva


Venku to vypadá na krásný den. Přesunu se na zahradu. Snad tam bude dosah wifi, ještě jsem to nezkoušela. 
Chtěla bych dočíst knihu Útěk do pekel. Zrovna je to dost napínavé. 
Pak bych ještě možná stihla napsat recenzi. To mi půjde, pokud se mi kniha líbí napíšu recenzi za chvilku. Když mám ale výhrady, lámu si hlavu a přemýšlím třeba i týden. 

No a taky se chystám na knižní veletrh. Rozhodly jsme se s dcerou, že půjdeme spolu a tak jsem nám koupila stejná trička. Koupila jsem i voskovky na látku, chceme si je nějak popsat, nebo pokreslit. Už mám pár nápadů, ale ještě jsem se do toho nepustila. 

V pondělí se chystám do knihovny, takže budu koukat na web a hledat co bych chtěla a co v knihovně mají. Konečně bych si chtěla přečíst něco od Greena. Zatím byli knihy vždy půjčené a nerada se řadím do fronty. 

Navíc bych ještě chtěla začít šít přehoz na křeslo a taky novou tašku. Neumím moc šít, ale miluji látkové tašky a tak jsem si sehnala kousek látky a pokusím se něco ušít. Už jsem ušila tašku dceři na kroužek, takže praxi už mám. 

Asi to ani všechno nestihnu, ale pokusím se zařadit ještě dlouhou procházku se psem.

Moc se těším na dnešní den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi