Dnes je neděle a tak nedělám. Teda aspoň jsem si to tak plánovala. Udělala jsem si posezení na zahrádce, vytáhla časopis Host a pustila se do čtení.


Vydrželo to asi hodinu. Přišla moje milovaná dceruška, že má hlad. Můj argument, něco si vem, nezabral. Takže jsem odložila časopis a šla udělat snídani. 
Myslela jsem si, že tím to skončilo, ale za chvilku přišla zas a že chce hrát Dostihy a sázky. Říkám ji, že jsme hrály včera a to hned tři hry, už mě to fakt neláká a že si teda zahrajeme po obědě. (četla jsem zrovna zajímavý rozhovor s Petrou Soukupovou a vážně si ho chtěla v klidu dočíst). Výsledek: moje uražená dcera hraje sama, rozhovor jsem si sice dočetla, ale mám pocit, že jsem sobec. Nic se nedá dělat, budu muset být sobec častěji. :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi