Jak si žiju 10

Dnes jsem se snažila sobotu využít na 120%

Konečně jsem dopsala dopis k projektu Napiš mi. Nebudu prozrazovat co jsem tam napsala, ale doufám, že se bude Annie líbit. Hned v pondělí ho pošlu. Slibuji.

Napsala jsem recenzi na knihu Procitnutí slečny Primové. Ještě si ji nechám uležet a zítra ji zveřejním. Kniha je skvělá a rozhodně ji každému doporučuji. Zejména pokud jste praví knihomolové a máte přečteno hodně knih, užijete si ji. Přece jenom hlavní postava je knihovnice. 

Nenechala jsem spát ani projekt Blogstours. Rozeslala jsem plno emailů a mojí otázkou. Většinou na odpověď ještě čekám, ale s potěšením musím oznámit, že dva spisovatelé (ano, oba jsou muži) už mi odpověděli. Moje otázka je položená tak, aby si ji každý mohl vyložit trochu jinak. Těším se, až budu mít víc odpovědí a udělám článek. 
Mám trochu problémy se sháněním kontaktů na některé zahraniční spisovatele, ale doufám, že i na ně v projektu dojde. 

Pokud se mám pochlubit, co vše jsem ještě dnes stihla, tak vězte, že jsem si ostříhala vlasy. Ano sama sobě. Uklidila celý dům, kromě doupěte mé dcery, uvařila skvělý oběd (alespoň podle toho, že ho snědla i má vybíravá dcera) a ano i zákusek byl. 

Pokud se jedná o čtení, tak dnes bohužel jsem zvládla přečíst jen noviny a jeden článek (ale dost dlouhý) z časopisu Plav. 

Ještě se musím pochlubit včera mi poštou přišel časopis Host. Sice trochu pozdě, ale přece dorazil. Já si ho chtěla koupit už na veletrhu, ale protože jsem přišla až v neděli, už ho neměli. Byla jsem zklamaná a tak mi ho poslali dodatečně poštou. Mám velkou radost, dostala jsem k němu i krásnou záložku. Ty miluji. Asi je začnu sbírat. No nebylo by to fajn, mít sbírku záložek? 



Teď už mě čeká jen večeře a boj o večerní film. Většinou si něco pouštíme. Já bych chtěla závěrečný díl Hobita a můj přítel lobuje za western. No uvidíme kdo dnes vyhraje. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi