Jak si žiju 9

Tak dnes zas celý den v práci. Nic moc, v tom horku.
Ještě večeři a jdeme do hajan. 
Takový den za moc nestojí, uteče a člověk má pocit, že toho moc neprožil. (O přestávce jsem stihla něco málo přečíst, takže tak ztracený den to nebyl. )

Dnes jsem stihla ještě poslat otázku prvnímu spisovateli. Spěchala jsem, protože Jiří Hájíček má v Kladně autorské čtení, na které se chystám. Má moc fajn knihy. Je fakt,že víc ho znám z časopisů. 

Přišel mi balíček s novými vizitkami, Už jsem stihla rozdat prvních deset. takhle mi fakt dlouho nevydrží. 

Začínám psát svůj první dopis do projektu Napiš mi. Chci ho poslat co nejdřív, aby na druhé straně nemusela Annie dlouho čekat. Slibuji pospíším si a budu se snažit, aby se ti dopis líbil. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi