Jak si žiju- postcrossing

Protože ráda dostávám poštu - teda kromě účtenek, rozhodla jsem se zapojit do projektu Napiš mi. Jde o posílání si dopisů s jednou blogerkou z ČR. 

Další projekt, který je o posílání si pohledů je postcrossing. nevím, možná ho znáte. Pokud ne, jde o to, že se zaregistrujete na oficiální stránky projektu a vylosujete si adresu, na kterou pošlete pohled.
Jsem zaregistrovaná a jdu na losování adres. 


Postcrossing Logo



Jsem asi netrpělivá a chci dostávat plno pohledů a tak jsem si vylosovala hned pět adres. Budou prázdniny a tak budu ráda, pokud mi do schránky příjde pozdrav z různých částí světa. 

Měla jsem štěstí. Posílám jeden pohled do Francie, jeden do Číny, jeden do USA, další je do Německa a poslední posílám do Ruska. 

Každý uživatel si může do profilu napsat, jaké pohledy by nejraději dostal a taky něco o sobě. Dnes jsem vybírala pohlednice, které pošlu. Zítra zajdu ještě něco nového originálního koupit. Jen jsem zvědavá na reakci pošťačky u nás na vesnici až půjdu posílat pět pohledů do různých zemí.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi