Jak si žiju -Tak jsem si namixovala vlastní müsli


Zareagovala jsem na výzvu, namixuj si své vlastní müsli. Jsem celiatik, kdo neví držím bezlepkovou dietu, tzn. že nesmím oves, ječmena a další obiloviny obsahující lepek. Proto je pro mě klasické můsli s ovesnými vločkami tabu. Nadchla mě  možnost bezlepkového müsli.


Bowls-home-cs

Můžeš si vybrat, jaké ingredience si do svých müsli dáš. Já si vybrala bezlepkové vločky, kokos, mandlové plátky, sušené jablíčka, rozinky a chio semínka. prostě, každý si tam dá, co má nejraději.

Dokonce si můžu vybrat i barvu a obrázek tubusu, do kterého vám müsli zabalí. Paráda.

 Mám svoji mlsku doma. Dala jsem ji název Knihomolčin mls.


Navíc jako bonus, jsem dostala za super cenu, ještě jeden tubus. to byl spíš dárek od majitelů odběrného místa. Moc děkuji.   Mám pěknou nálož zdravého mlsání. 



Mixování mě moc bavilo, ta možnost, dát si tam cokoli chci je super nápad. 

Takže, máte věrného zákazníka. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi