Knihovna 7

Ne, že bych měla doma málo knih, ale jaksi mi to nedá. Byla jsem vrátit přečtené knihy a hned jsem si odnesla nové.

Knihovna je místo, kde jsem moc ráda. Obklopená regály a nepřeberným množstvím knih. Proto nechodím jen do jedné, ale jsem členem hned tří knihoven a to nemluvím o tom, že mi ještě platí i členství ve dvou knihovnách v Brně. Tam se bohužel v nejbližší době nedostanu a tak pravidelně chodím alespoň do těch bližších.

Dnes jsem byla na skok v knihovně v Kladně. Původně jsem chtěla knihy jen vrátit, ale znáte to, co kdyby tam měli něco vážně super. A tak jsem se stavila i v patře, ve volním výběru novinek. Neměla jsem moc času, autobus jel za deset minut a tak jsem si říkala, vezmeš knihu a hned jdeš. Nepovedlo se. Udýchaná jsem dobíhala autobus. Řidič měl ze mě legraci, plné tašky nákupu, knih. Přes jeho ujišťování, že mě by přece neujel, se budu muset příště lépe ovládat.

A co že jsem ulovila?




 Výsledek obrázku pro cesta hněvu

Obě už jsem viděla, na obě jsem četla recenze. Jsem zvědavá, jak se budou líbit mě.

Znáte? Četli jste a jak se líbily? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi