Jak si žiju - pohodička, pohoda

Na každou sobotu se těším. Hlavním důvodem je to, že nemusím do práce, jak jinak a navíc si můžu užívat krásné ráno, kdy nic nemusím. Dne jsem se těšila dvojnásob. Moje milovaná dceruška je na prázdninách u babičky a tak mám ráno jen sama pro sebe.

Nejprve jsem si udělala kafíčko. Jsem závislá jen na kávě, čokoládě a knihách. Dnes jsem v rámci projektu - udělej něco pro svou postavu - vypustila čokoládu, ale kafe ráno vypustit nechci. Nedávno jsem si začala dělat french press. Koupila jsem si vynikající kávu s příchutí a vůní belgických pralinek (přece jen ta čokoláda), a koupila si přístroj na french press. A jsem naprosto spokojená.


French press si dělám asi týden. Koupila jsem si ho na stránkách www.cerstvakava.cz . Dokonce jsem nemusela ani platit poštovné, mají plno zásilkoven, kde se dá zboží pohodlně vyzvednout. Měla jsem trochu problém s minutkou. Já ji vůbec nepoužívám a tak jsem nevěděla jak na ní nastavit čas. Většinou mi minutku nastavil přítel, jenže dnes není doma. Asi bych si poradila, přece jenom jsem technik :-), ale minutka byla přednastavená přímo pro mě. Přítel je v práci, ale přesto na mě myslel a čas mi nastavil. Moc děkuji.



Jako snídani jsem si udělala bílý jogurt s mixitkami, které jsem si sama namíchala (bohužel mi došly,  :-( aspoň si můžu namíchat nové :-)  ) a nekterinkou. Mňam.


Ještě jsem si vyzvedla ze schránky noviny a sobotní pohodička může začít. 


A co vy, jak se máte v sobotu? 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi