Jak si žiju - výhra

Dnes jsem měla opravdu velkou radost. Vyhrála jsem lístky do kina. Ano, moc často se nestává, že bych něco vyhrála a tak mě to přivedlo do stavu naprostého štěstí. Bohužel doma nebyl nikdo, kdo by se mnou radost sdílel.

Jde o film Daleko od hlučícího davu.   Lístky jsem vyhrála z echopu Knihy Dobrovsky




Anglickou literaturu mám ráda. Je pravda, že dávám přednost knihám před filmy, ale tentokrát se těším. Hned jsem se dívala po knížce a určitě si ji obstarám. Jsem zvědavá co se mi bude líbit víc. Přiznám se, ještě se mi nestalo, abych víc chválila film. Mám raději, když si sama rozhodnu jak si představuji hrdiny, prostředí. Knižní popis dává daleko víc prostoru pro vlastní fantasii.


Dnes jsem taky posílala pohledy. Dva klasicky po republice a jeden na Taiwan. Tentokrát jsem neriskovala a poslala všechny z Kladna. Pošťačka naštěstí neměla dotazy na světadíl a tak doufám, že pohled dojde. 

Koupila jsem dva nové pohledy. Ani jsem nešla cíleně nakupovat, jen jsem prošla kolem papírnictví a když už jsem byla na místě, nakoukla jsem. 



Tak, teď už jen dovařím buřtguláš, zaliji zahrádku, dopíšu tento článek a můžu si jít číst. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi