Jak si žiju

Nevím jak vy, ale já jsem dnešní den strávila převážně v bazénu na zahradě. Protože jsem se bála, abych si knihu nenamočila, četla jsem jen časopis a taky jsem odpočívala.

Poscrossing
Výborná zpráva - můj pohled poslaný v úterý odpoledne do Francie už dorazil. Měla jsem velkou radost a hned si vylosovala další adresu - tentokrát to byl Taiwan.

Ráno jsem upekla zkušební verzi dortu pro dceru k narozeninám. Celkem se povedl, alespoň Klárka snědla pěkný kousek a to je u ní velmi nezvyklé.

 Výsledek obrázku pro krtkův dort


Díky horku se mi moc nechtělo a tak mám hotovou jen jednu recenzi. Zítra ji ještě doladím a zveřejním. Nenapsala jsem žádný článek, ani dopis. Horko na mě nemá dobrý vliv, nejraději bych jen ležela a nic nedělala. jen kdyby to tak šlo.

V televizi je dnes Harry Potter. Budeme se s dcerou koukat. Musíme se spolu domluvit jakou sovu ji koupíme do Bradavic. Já bych jí dala na cestu fretku, stejnou jakou má syn Harryho v posledním dílu. Jenže moje dcera trvá ne sově, jen jsme si ještě nedohodli jaký druh. Když jsme byli naposledy v zoo chtěly jsme vybrat tu pravou. Bohužel náš vkus na sovy je zcela odlišný.




Výsledek obrázku pro sova pálenáVýsledek obrázku pro sova

No řekněte, jaké zvíře by jste si vzali do Bradavic vy? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi