Jak si žiju - sobota

Konečně vysněná sobota. Venku má být neskutečné vedro a tak se chystám zůstat doma, v relativním chládku, zalezlá s knihou a časopisem. Mám sice plno restů a úkolů, ale přes poledne určitě nic dělat nebudu. (Možná zalezu do bazénu a zůstanu tam.)

Ráno, moje milovaní dceruška mi udělala kafíčko. To je fajn mít děti.


Připravila jsem si ke kafíčku čokoládové bonbóny.
Mám nabitou čtečku krásnými knížkami, teď už jen rozhodnout do které se pustím jako první. Včera v noci jsem dočetla Cress Měsíční kroniky. Jsem z ní nadšená tak se asi pustím do dalšího dílu. 


Navíc jsem si nachystala ke čtení časopisy. Třeba toho stihnu přečíst víc. 


Samozřejmě budu se snažit i něco udělat. Musím napsat jeden dopis pro Annie do projektu Napiš mi

Navíc dnes chci upéct zkušební dort na narozeniny mé dcery. Příští týden si chce pozvat kamarádky na oslavu a neví, jaky dort by chtěla. Dnes vyzkoušíme Krtkův dort. Já ho zatím pekla vždy jen v klasické formě, dnes ho poprvé udělám bezlepkový. Koupila jsem si směs na přípravu. Uvidíme jestli nám bude chutnat.



Pokud chutnat nebude, upečeme některý z osvědčených receptů. 

Jak budete prožívat dnešní den vy? 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi