Nový projekt - moudrazknih

Jana z blogu What Jane Read a Bára z Knihy nekoušou vymyslely perfektní projekt. Hned jak jsem si o projektu přečetla, rozhodla jsem se zapojit. Já vím, jsem blázen, pořád se někam zapojuji, ale tohle je vážně super a pokud bych do toho nešla, moc by mě to mrzelo. O co vlastně jde?



Pokud máte rádi knihy, možná se vám některé věty  zažerou pod kůži. Já si je zapisuji do sešitu, který má speciálně na citáty. Občas se mi hodí, když píšu věnování do darované knihy, nebo posílám dopis a chci přidat vhodný citát. Teď jsem našla nové využití. Moudra z knih. Pokud se vám stane, že narazíte na nějaký citát, který se vám z nějakého důvodu líbí, dáte si tu práci a napíšete ho na kousek papíru. Jestli použijete počítač a text vytisknete, nebo ho napíšete ručně je už zcela na každém z vás. Hlavní je citát převést do papírové podoby a předat ho dál. Můžete ho nechat na lavičce v parku, v nákupním košíku, dát ho do náhodně vybrané schránky, vše je jen na vás. Jde o to se podělit o kousek knihy,nebo myšlenky. 

Aby šlo projekt rozpoznat, nesmíte zapomenout na každý papírek napsat hashtag #moudrazknih. Navíc je potřeba připsat autora a název knihy z které citát pochází. Pokud se projektu zúčastníte máte navíc možnost vyhrát ceny z nakladatelství Host. Soutěž probíha na instagramu a twitteru. Více informací o projektu a soutěži naleznete zde.

Mě se ten nápad moc líbí, a už se moc těším jak budu všude podsouvat lístečky. První lístky sepíšu hned o víkendu. od pondělí mám týden dovolené, budu trochu cestovat a tím i rozdávat citáty. Moc se na to těším. 

A co vy? Připojíte se k projektu? Třeba taky nějaký citát najdu. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi