Začátek měsíce a nové knihy

Tentokrát asi budu číst hlavně na čtečce. 
Dneska mi přišla krásná kniha od nakladatelství Host. 



 Chtěla jsem českou autorku, líbila se mi anotace. Jen se bojím abych z knihy moc nesmutnila.
Další knihu už  mám delší dobu, ale ještě jsem ji nečetla, jde o knihu Kostičas.


Připojila jsem se do akce (Re)reading Kostičasu. Využiju této akce a knihu si konečně přečtu. 

Navíc jsem si dnes zdarma stáhla knihu Muži, kteří nenávidí ženy.

Muži, kteří nenávidí ženy

Jde o akci na Palmknihy.cz

Jsem dokonale šťastná a spokojená. Navíc mi můj přítel dal krásnou poličku na knihy. Je pravda, že z jeho strany to byla trochu sebeobrana, knihy jsem měla opravdu všude, ale stejně mi udělala velikánskou radost. Polička už je z poloviny plná. Budu muset začít přemýšlet kam s knihami dál, a to mám víc než polovinu knih v elektronické podobě. 

Četli jste některou? A co na ně říkáte? 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi