Jak si žiju - výlet

Tak jsme se opět dala přemluvit a jeli jsme na výlet. Tentokrát jsme se vydali do ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ. Je tam nádherná krajina, plno kopečků, zřícenin, zámků.... Prostě ideální místo na turistiku. Prázdniny se chýlí ke konci já začínám na dvou školách, mám novou práci a ještě kroužky s dětmi. Budu toho mít opravdu moc a tak výlety asi budou muset počkat na později. Proto jsme se rozhodli si to pořádně užít. 

První jsme se vydali na procházku do kopečka na Milešovku. Krásné počasí, krásná příroda, ještě jsem byla odpočatá a tak se mi to moc líbilo. Trochu horší bylo občerstvení na vršku, ale jsem zvyklá, že jako bezlepkář si nic moc nikde nekoupím a tak nosím jídlo s sebou. Navíc ten výhled, no prostě krása. 





Pak mě přítel překvapil a my jsme vyšlápli druhý kopec na zříceninu Kostomlaty. Už jsem byla trochu unavená, ale výšlap stál za to. Romantika. Nejsem žádný sportovec a tak jsem prohlásila, že můj limit dvou kopců za den byl právě splněn a už se tedy nikam drát nebudu.


Bylo tam nádherně, romantické místo. Navíc jsme měli štěstí, zrovna tam probíhala svatba a tak jsme to měli i s historickou hudbou, všude květiny a lidé v historických kostýmech. Byla jsem unavená, ale spokojená. 

Do třetice jsme se vydali na Hrad Skalka, kde je taky zřícenina. Podle přítele je to uprostřed vesnice a žádný kopeček tedy nehrozí. Bohužel tam kopec byl. Je pravda, že se nedal srovnat s předchozími, ale přece jenom jsem brblala. Můj limit dvou výšlapů byl pokořen a já musela šlapat třetí, sice mnohem menší. Naštěstí se nade mnou ustrnuli a koupili mi ledové kafe a brambůrky a tak jsem se smířila se vším. Navíc jsem si nakoupila plno krásných pohledů, všechny jsem orazítkovala. Už teď se těším jak je budu posílat po celém světě. 




A co vy, kde jste byli naposledy na výletě? A museli jste taky šlapat do kopce? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi