Jak si žiju

Včera jsem byla nakupovat. Čas se krátí, za chvíli začíná škola. Letos to pro mě bude hodně náročné. Nejen že nastupuji na magisterské studium na Západočeskou univerzitu v Plzni, ještě si dodělávám pedagogické minimum. Nakupovala jsem hromady sešitů, bloků, složek, taky jsem koupila asi čtyři lepidla (netuším jestli mi k něčemu budou, ale byli za super cenu). Když už jsem v obchodě byla, koupila jsem i plno pohlednic. Už se mi to pěkně hromadí, mám jich už celou krabici. 

Úplně nakonec jsem navštívila knihkupectví. Neměla jsem to dělat, nedokázala jsem odejít bez nákupu. Moje hodinová procházka mi ukázala, jaké knihy prostě musím mít a jednu jsem si i přes moje vyčerpané bankovní konto odnesla. 
Protože od září mezi mé předměty přibyla i fyzika, koupila jsem si tuhle krásku. Stephen Hawkins má většinou knihy psané jednoduše, takže je pochopí i laik. Nevím, kdy se ke knize dostanu, ale jsem moc ráda, že jsem si ji koupila. 

Stručná historie času

A o čem kniha je? 
Dozvíme se odpovědi na naše otázka. Jaká je povaha prostoru a času?  Kde se vzal vesmír a kam směřuje? Mohl se na jeho vzniku podílet Bůh?  Dá se cestovat časem? Co se stane astronautovi v černé díře? 

Navíc jsem si koupila krásné mini samolepky. 
Ještě přidávám pár fotek. 










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi