Moudrazknih

V neděli jsem jela do Lipníka nad Bečvou. Vyjížděla jsem z Prahy a to by bylo, abych cestou netrousila moudra z knih. Ještě jsem se celkem držela zpátky, pár jsem jich nechala v metru, něco ve vlaku, pár papírků jsem nenápadně vhodila do poštovních schránek. Cesta mi hezky utekla.

V pondělí jsem jela tou samou cestou zpět. Tentokrát jsem měla s sebou dceru. Chvíly trvalo, než pochopila princip projektu. Jakmile, ale do toho zapadla, líbilo se jí to. Rozdaly jsem neuvěřitelné množství mouder. Dnes musíme připravit nové, na zítřejší výlet.

Nechaly jsme opět citáty v metru, v telefonní budce, v autobuse, na zastávce, na lavičce a už ani nevím kde ještě. Pořád jen, mami už nemám, dej mi další. Moc nás to obě bavilo.


lavička u autobusu
časopis v LEO expresu
okno v autobuse

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi