Výlet a moudrazkih

Tak jsme včera jeli na celodenní výlet do Českého ráje. Bylo tam nádherně. Počasí se nám taky vydařilo a vše jsme ve zdraví přežili. I tu spoustu schodů.



A protože jsem se rozhodla zapojit do projektu moudrazknih, samozřejmě jsem měla s sebou plno papírku s moudry. Tentokrát jsem jich měla pár napsaných i ručně, i technika občas selže. Pokládala jsem je všude. Nejvíc se mi jich podařilo umístit na hradě Valdštejně a v zámku Hrubá skála. Jinak ve všech hospodách a občerstvovacích stanovištích jste je mohli taky zahlédnout. 




Nejdříve jsem si myslela, že to přítel nepochopí, ale vzal to za své a říkal, tady jsi ještě nedala, nebo tady bys mohla dát další. takže úspěch. Nejen krásný výlet, ale rozdáno spoustu mouder. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi