Jak si žiju -práce

Je sice neděle, takže bych měla odpočívat s knihou, kávou a čokoládou. Bohužel realita je úplně jiná.

Jak už všichni víme, začala nám škola. Je pravda, že vyjimkou jsou vysokoškoláci, ti mají ještě prázdniny.  Já jsem letos nejen v roli studentky na dvou školách, ale jsem i paní učitelka. Jako studentka mám ještě prázdniny a jedinou mojí starostí je předzápis předmětů na VŠ, nicméně jako učitelka mám práce nad hlavu. Musím si připravit materiály do hodin. Nejhorši je, že mám nové předměty, takže vše vytvářím od nuly. 


První hodiny jsou vždy plné rozpaků. Učitel se seznamuje s žáky a obráceně. Nikdo ještě neví,co od toho druhého může čekat. Navíc ze začátku mám dost nepopulární a nudné předpisy. Probrat se to musí, i když to nebaví ani učitele ani studenty. 

Mám strach, že dnes budu zabořená do počítače a lejster až do večera a to mám přitom rozečtenou dost zajímavou knihu. Jsem pozadu s recenzemi a taky knihy koupené a z knihovny mi tu stojí nepřečtené. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi