Jak si žiju - prodloužený víkend

Je tu prodloužený víkend.  Moc se na něj těším. Zatím jsem sice z něj nic moc neměla, uklízení, vaření, pečení (upekla jsem si opravdu výborný bezlepkový chleba se slunečnicovými semínky)atd.

Přítel je v práci a dcera u koní, jako skoro každý víkend. Ještě mám sice doma dost práce, ale dávám si kávovou pauzu a rozhodla jsem se s vámi podělit o zážitek z krásné knihy.

Dostala jsem ji k recenzi už před měsícem, ale ani jsem se nestihla do ní podívat, a teď jsem nadšená z grafického provedení.

Obálka je ještě obyčejná a nic moc z ní nepoznáte. Když pak ale nakouknete dovnitř, budete velmi mile překvapení.





Moc se mi líbí obrázky, kterých je v knize plno a to i v textu.



Nejen že plním své povinnosti, čtu knihu, snažím se napsat recenze, s kterými mám velké spoždění, ještě jsem si pořídila časopis Host. Včera jsem byla v Plzni, to bych nebyla já, abych nezašla do knihkupectví. Nekoupila jsem si knihu, ale můj oblíbený časopis. Jen nevím jestli na něj bude čas. Mám toho teď moc.



Co máte na práci vy?  Jaké knihy vám dělají společnost?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi