Jak si žiju

Dnes byl celkem úspěšný den. Byla jsem na ZŠ  a dětem z prvního stupně jsem předváděla pokusy. Je skvělé, jak málo stačí pro dětskou radost. Mě dnes stačilo koupit litr octu a pět sáčků prášku do pečiva a jeden nafukovací balónek. Děti jsou nadšené, já jsem spokojená. Dokonalé

V knihovně jsem dnes strávila jen pár okamžiků. Bohužel jsem teď tak zaneprázdněná, že jsem si půjčila pouze odborné knížky. Na beletrii teď nemám moc času. Snažím se co nejvíc pracovat a každou chvilku si beru do ruky knihu. Všude nosím knihu Jméno větru. Je to pořádně tlustá bichle. 



Nejen prací živ je člověk. Jsem pozvaná na řadu zajímavých akcí. to je asi na blogování to nejlepší.Nejen, že se člověk vykecá, seznámí se spoustou lidí, dozví se plno informací, ale může se účastnit zajímavých akcí, na které by se jinak nedostal. 

A co vy, jak se vám žije? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi