Novinky v mé knihovně

Ve středu mi přišel balíček. Bohužel, jsem tak zaneprázdněná, že jsem si ho vyzvedla až včera.
Je pravda, že jsem tušila co mi to přišlo, ale mít knihu v ruce je přece jenom něco jiného. Navíc ji můžete prolistovat a přivonět si.

Dobře, nebudu napínat. Přišla mi kniha Cizinka od Diany Gabaldon.

Výsledek obrázku pro cizinka

Moc se na knihu těším, nejraději bych odsunula celý plán čtení, ale disciplína musí být. 
Není jediná nová kniha. Další novinkou, tentokrát v mé čtečce je  Smrtná zima. 

Výsledek obrázku pro smrtná zima

Anotace knihy vypadala moc dobře, takže jsem ani na chvilku nezaváhala, spíš jsem měla strach jestli mi zrovna tuhle knihu pošlou. 

Taky jsem si uvědomila, že už jsem dlouho nečetla nic od českého autora a tak jsem si zažádala o knihu Muchachas od Panclové. Taky se na ni moc těším. 


Výsledek obrázku pro Muchachas 1

Tím jsem si hezky zásobila knihovničku. 

V poslední době sice chodím hodně často do knihovny, ale na beletrii opravdu nemám čas. Půjčuji si knihy o fyzice, didaktice, psychologii, metalurgii, mechanice atd. Prostě na pohodové čtení není moc času.

Přesto jedna pozitivní zpráva z naši Kladenské knihovny. Maximální počet vypůjčených knih zvedly z patnácti kousků na dvacet. Ano nevíte jakou mi tím udělali radost. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi