Postcrossing - nové přírůstky

Už delší dobu jsem sem nedávala nové pohlednice. Ne že by mi žádné nechodily.prostě nebyl čas, a myšlenky jsem měla jinde. Proto teď přidám pár fotek nových přírůstků.




 První dvě pohlednice jsou z Ruska. Ta větší z Moskvy. Moc mě potěšila barevnost pohlednice a samolepky. Známky jsou na obou pohlednicích nádherné.


 Tyto dvě pohlednice jsou z Běloruska. Ta větší přišla poškozená, jako by ji někdo přeložil.


Vrchní pohlednice je z Rakouska. Spodní s rákosím z Finska. Bohužel přišla taky poškozená.
Nevím jestli za to může naše pošta?


Tahle velká pohlednice je z USA. Přišla v obálce.


Poslední pohled se mi líbí nejvíc a je z Afriky. Nevím jak se mu to povedlo, ale přišel mi bez známky. Vyloženě, jako by mi ho hodil někdo do schránky. Nemá ani žádné razítko. Je opravdu zaregistrovaný a opravdu přišel z Afriky.

Mám poslaní další pohledy, tak doufám, že se brzy budu chlubit.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi