Postcrossing - nové přírůstky

Musím se přiznat, že mě postcrossing baví čím dál víc. Už jen to, když přijdu domů a najdu tam tak krásné pohledy. Pak si přečtu něco málo o lidech, kteří mi je poslali. Je to krása. Rozhodně to všem doporučuji.

Tentkrát se musím pochlubit s pohledy, které mi přišly.


Tento krasavec mi přišel z Ruska. Má krásné známky a je od Leny.




Krásný pohled z Londýna mi poslal Simon. Moc se mi líbí. Mám ráda hlavně pohledy měst, přírody. Ráda bych víc cestovala, ale bohužel to moc nejde. takže takhle si můžu prohlížet různé části země.


Další pohled přišel z Rumunska od Ovidia. Má moc zajímavé razírka.


Z Amsterdamu mi přišel pohled od Amy. Přidala krásné samolepky, takže je pohled krásně barevný. 



Z Litvi mi poslal pohled Joré.


Tenhle barevný pohled z Berlína mi přišel od Syanti.



Z Německa mi přišel pohled od Susanne. 


Mám radost z každého pohledu, který mi přijde. A co vy, Posíláte pohledy? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi