SVÁTEČNÍ DEN - JAK SI ŽIJU

Dnes jsme měli svátek. Nemuseli jsme do práce a tak jsme si užívali volna.

Středočeská vědecká knihovna v Kladně dnes pořádala Den Středočeského kraje. Protože do knihovny chodím pravidelně a většinu akcí, které pořádají jsem navštívila a vždy se mi tam líbilo, vyrazili jsme dne celá rodina.

Moje dcera miluje herce Václava Rašilova, takže když jsem ji řekla, že se tam s ním potká, byla nadšená a jelo se.

Když jsme do knihovny dorazili, bylo tam už plno lidí. Všude po chodbách se procházeli zaměstnanci v převlecích za filmové postavy. My jsme hádali, kdo je kdo. Moc dobře jsme se u toho bavili. Postavy nám občas pomohly malou nápovědou. Doufám, že jsme vše určili správně. Všude bylo plno dobré nálady a výborného občerstvení. Koláčky, ovoce, popcorn, brambůrky.,... Samé dobroty.



Nakonec se velké přání mé dcery splnilo a potkala Václava Rašilova. Dokonce byl tak hodný, že se ji podepsal.

Všechno jsme ochutnali, prohlédli jsme si celou knihovnu, vyzpovídali jsme všechny postavy z filmu. Moc dobře jsme se bavili. Zase jeden hezky strávený den v knihovně.



Já mám jedno výročí. Poprvé jsme byla v knihovně, bez toho abych si půjčila knihu. Je pravda, že už jsem jednu v rukou měla a to od Pratchetta. Nakonec jsem ji vrátila do regálu a s těžkým srdcem odešla bez ní. Třeba tam na mě počká.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi