Brandnooz

Včera mi dorazil můj historicky první balíček Brandnooz-box. 


Jde o balíček, který obsahuje novinky ze světa potravin. Když jsem zjistila, že něco takového existuje, musela jsem ho mít. Přišel neuvěřitelně brzy po objednání a my se na něj okamžitě vrhli jako kobylky.

Když jsem ho otevřela smála se na mě kofola. Ta je u nás doma velmi oblíbená.


Pak už jsme jen vytahovali obsah krabičky a těšili se co první ochutnáme. Přítel měl největší radost z piva a moje dcera si okamžitě zabavila lízátko.

Postupně vám představím všechny produkty z krabičky. Nestihli jsme otestovat všechno, ale snažili jsme se. :-)



První testovaný výrobek bylo pivo, jak jinak. Moc chutnalo, přítel se vyjádřil, že je lepší než Bernard. Když Krušovice, musí i do správné skleničky.


Rajec dobrá voda, klasika. Vezmu si ji s sebou na cestování. Láhev je malinká, vejde se mi i do malé kabelky. Tyčinku jsem nakrájela na kolečka. Byla hned pryč. Já jsem si ukořistila jen jeden kousek, moc nám chutnal.


Crema tiramisu jsem ještě nedělala, ale za to jsme otestovali Bohatý bujón zeleninový. Velmi dobře se rozpouští, a má opravdovou zeleninovou chuť. jsou v něm mini kousky zeleniny. 


Lízátko si zabavila dcera, ale dala mi líznout. Já si pamatuji, že kdysi jsme kupovali lízátka s coca colou běžně, ještě bylo s cappuccinem, karamelem, višněmi v čokoládě atd. Lízátka Chupa chups jsou moc dobré. Varování pro spotřebitele - pozor silně návykové.

Horký nápoj jsme ochutnaly a máme rozporuplné reakce. Příteli chutnal moc, mě se zdál málo výrazný.


Kofola je pro nás srdeční záležitost. Miluji tu klasickou, vyzkoušela jsem vanilkovou, bylinkovou, višňovou, ale tahle marcipánová mi z příchutí chutná nejlíp. Jasně, nejlepší Kofola je točená.

Kdo má rád vánoční reklamu Kofoly, dejte úsměv do zpráv. :-)


Snack od Krahulíka - v balení byli tři kousky. Chutnali, ale je pravda, že od Krahulíka už jsem jedla lepší. Mám raději výraznější chuť, trochu pálivé.  Jako svačinka na cestu je to dobrý nápad. Dodá energii.



Marťánci zachutnali dceří. Byla překvapená, chutnají skoro jako gumoví medvídci a ještě navíc jsou plné vitamínů. "Mami jestli je to zdravé, budu to jíst každý den." Tentokrát té moji treperendě věřím. Dostala nařízeno aby jedla jeden bombón denně. Samozřejmě, že to nevydržela a snědla je všechny najednou.


Majonézu jsme ochutnali k večeři. Přítel sice trochu mudroval, že by jsme si ji měli schovat na Vánoce, ale zvědavost nás přinutila k ochutnávce. Značku Spak běžně kupujeme, ale doposud jsme upřednostňovali tatarku. Majonéza se mi zdála jemnější, než klasická. 


Bombóny Pectol jsme zatím nestihli ochutnat. 

Byl to náš první box a naladil nás na další. Už aby tu byl. Otevírání, zkoumání a testování novinek bavilo celou rodinu. Možná bych uvítala nějakou malou čokoládku, ale i tak jsem byla velmi spokojená.


Brandnooz-box všem doporučuji. Najdete a vyzkoušíte i kousky, které by jste do košíku normálně nevložili. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi