Knihovna 8

Tentokrát jsem byla v knihovně pouze vrátit knihy. Jenže - samozřejmě, kdybych si nic nepůjčila nebylo by o čem psát - autobus mi jel až za půl hodiny a tak jsem si řekla, že se podívám na novinky, které se v knihovně zrovna vyskytují. Nebyla bych to já, abych si opět něco neodnesla. Doma je štos knih, které chci přečíst. Mám zpoždění s recenzemi, poličku už mám úplně plnou a nevypadá to, že bych dostala novou. Přesto, přese všechno jsem si z knihovny odnesla tři kousky.


Na tuhle krásku jsem zvědavá velmi dlouho. Neviděla jsem ani film. Říkám si, že nejprve pokořím knihu a teprve potom, shlédnu film. Zápletka vypadá zajímavě, i když příběhy z doby nedávno minulé moc ráda nemám. 


Murakamiho mám moc ráda, takže kdykoli narazím na jeho knihu neodolám. Je to útlá knížka, takže si ji někdy vezmu na přednášku a po cestě ji celou přečtu. Text opět doprovází moc hezké kresby. 


Sempre navěky jsem viděla v knihovně už minule. Jenomže už jsem splnila limit dvaceti půjčených knih. Jsem na knihu velmi zvědavá, četla jsem na ní pěkné recenze. 


Začínám mít deprese z toho jak nestíhám číst všechno co chci. myslím si, že dnes udělám noční čtení. Zítra na přednášce usnu (nejspíš nebudu jediná), nebo se budu muset nadopovat kávou. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi