Nákup pro radost

Měla jsem trochu splín, a tak jsem to vyřešila drobným nakupováním. Nekupovala jsem toho moc, ale stejně mám radost.

Nejdřív jsem si koupila časopis Cosmopolitan. Tento časopis moc nekupuji, ale nemůžu odolat dárkům. Tentokrát k němu byla maska na vlasy. 

Já a moje vlasy, to je věčné téma. Mám vlasy dlouhé a barvené. Ještě před týdnem jsem měla vlasy do pasu, ale pro ozdravení vlasů jsem si je nechala zastřihnout a mám je do půl zad. Masky na vlasy používám pořád, taky kondicionéry a různé séra na vlasy. Na tuhle značku jsem zvědavá. 

Máte ji někdo vyzkoušenou? Já zrovna používám masku od Avon a jsem s ní celkem spokojená.



Pak jsem si pořídila čajík do práce. Viděla jsem celkem dobrou recenzi na pyramidové čaje. Tento druh jsem ještě neměla, pravidelně si kupuji Lipton. Navíc jsem si koupila bezlepkové oplatky. Mám je moc ráda, jsou trochu dražší, ale co se dá dělat.



V papírnictví jsem si pořídila složku na papíry. Bude mě bavit učení. Veselé kravičky.


Nakonec jsem zašla do potravin.  Objevila novinku od vitany. Ten cukr s rumem jsem už použila, posypala jsem s ním jablka, když jsem je pekla v županu. Chtěla jsem vám je vyfotit, ale zmizla všechna moc rychle. Snědli je ještě teplé.



A co vy a nákupy? Dokážete odolat a kupujete vše s rozmyslem, nebo občas koupíte i něco, co vůbec nepotřebujete? 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi