Nákupy na webu - nákupní taška

Dnes jsem si projížděla eschopy. Chtěla jsem si pořídit nákupní tašku a to nejen na nákupy ale i na knihy. Svoji poslední tašku jsem si sama ušila, tentokrát jsem se rozhodla, že investuji peníze a nějakou elegantní si koupím.

Našla jsem eschop Nákupní tašky a koše, který jsem si prohlédla od vrchu až dolů. Mají plno modelů a plno střihů a já si nemohla vybrat. Samozřejmě jsem volala na pomoc svého přítele, ale znáte muže. Ať jsem mu ukázala jakýkoliv model, všechny se mu zdály moc hezké. Takže výběr byl zcela na mě a já neměla možnost s někým se poradit. Nakonec jsme se rozhodla pro elegantní tašku, černobílého vzoru.

 

Myslím si, že tašku využiji i při návštěvě knihovny. Díky zipu po obvodu tašky, se dá zvětšit, takže se mi do ní pohodlně všechny knihy vejdou. Moc se mi líbí, že na stránkách eshopu mají v tomto vzoru deštník, kosmetické taštičky, košíky atd.. Pokud se tedy budu chtít zase odměnit, můžu si udělat celou sérii tohoto vzoru, nebo si vybrat jiný vzor. 


Takhle třeba vypadá deštní ve stejném vzoru, jako taška. 

Navíc eschop mi nabídl  slevu pro mé čtenáře, kterou můžete využít a taky si něco hezkého koupit. 






Jsem zvědavá, za jak dlouho mi zboží přijde. Objednala jsem si ho v sobotu, což není pracovní den.
Tak se nechám překvapit rychlosti dodání.  


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi