Nákupy- taška

Musím přiznat, že tak brzké doručení zásilky jsem opravdu nečekala.

V sobotu jsem si objednala v e-shopu www.nakupni-kose-tasky.cz nákpní tašku. Vzhledem k tomu, že to nebyl pracovní den, počítala jsem s doručením ke konci týdnu. Ale to jsem se přepočítala, už v pondělí mi přišla zpráva, že taška bude doručena v úterý. Neskutečná rychlost, skoro bych napsala super rychlost. Bohužel v úterý nikdo nebyl doma a tak jsem si po internetu změnila datum i čas dodání zboží. I když jsme se na tašku moc těšila, musela jsem si na ni ještě o den víc počkat. U dopravní společnosti máte možnost si změnit i adresu doručení. Tuto možnost jsem nevyužila
Když to shrnu, rychlost a servis při doručení zásilky má u mě 10 bodů z deseti.



Pojdme na samotnou tašku.
Přišla v dlouhatánské krabici, takže nebyla vůbec pomačkaná, nebo pokrčená. Mohla jsem ji hned naplnit a vyrazit, nebo jít hned na nákup.

Taška mi přišla malinko větší než na obrázku v e-shopu, ale to je pro mé potřeby jen pozitivní. Musí se mi do ní vejít co nejvíce knih, popř. nákupu. Navíc se dá díky zipu zvětšit a tím se její obsah ještě o pořádný kus rozšíří.

Nemám moc dobré zkušenosti s kvalitou některých tašek a tak jsem měla obavu jak se mi bude rozepínat zips na zvětšení tašky, potažmo, jak půjde znovu zapnout. Byla to první věc, kterou jsem na tašce vyzkoušela. Zjistila jsem, že se nemám čeho bát. Zips šel rozenou velmi lehce a ani zapínání mi nedělalo problémy. Bylo to hned a bez rozčilování.




Navíc jsem byla velmi mile překvapená, že taška má uvnitř kapsičku na zips a také přihrádku na mobilní telefon. Tyto dvě věci obyčejnou tašku na nákup povýšili na kabelku. Myslím si, že pokud vyrazím na přednášku s tunou skript bude mi tato krasavice úplně stačit a kabelku nechám doma.



Taška má nosnost 15 kg a vážně se mi zdá dostatečně kvalitní, aby tuto zátěž zvládla. Uši jsou přišité  velmi precizně a jsou zesílené. Když mluvíme o uších, velmi mi vyhovuje, že tašku můžu nosit jak na ramenu tak v ruce. Většinou se za celý den pěkně naběhám a kdybych měla nosit tašku jen v ruce asi by mi upadla - myslím ta ruka.



Pokud jste dočetli až sem, asi si říkáte, že pěju samou chválu. Je to tak. Jsem s rychlostí dodání, službami i s kvalitou zboží naprosto spokojená.

Hned jsem ji vzala na výlet do Prahy.




Rozhodně tento obchod vřele doporučuji. Navíc jsem získala jako blogerka i pro vás slevu na nákup
zboží z e-chopu.



Tak neváhejte a nakupujte. :-)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi