Nové knihy jsou doma

Mám další nové knihy doma. Dnes se mi poštěstilo a přišly my rovnou dvě krásky.

První je e-book. Není to dlouho co jsem četla knihu Píseň krve, recenze je ZDE. Teď vyšel druhý díl. Pořád jsem po něm pokukovala a přemýšlela kdy si ho koupím. Měla jsem štěstí a dostala jsem e-book k recenzi. Už ho mám doma.




Druhá kniha mi dnes přišla poštou. Jde opět o recenzní výtisk knihy Jonathan Strange & pan Norrell. Kniha vypadá luxusně. Navíc je pěkně těžká, má 968 stran. Moc se na ní těším.


Poslední dobou mám celkem štěstí na knihy z nakladatelství Omega a musím říct, že jsem s kvalitou moc spokojena. Jsou opravdu krásné.

Jsem z knih nadšená, ale k úplné spokojenosti mi ještě dvě knihy chybí.

Potřebuji úplně nutně zjistit jak to dopadne s Amerikou a princem Maxonem. Takže kniha První je pro mě nezbytnost, kterou musím dostat co nejdřív.


Další kniha kterou potřebuji a to nutně je Vidořád. Druhý díl ze série. Kostičas jsem dlouho odkládala, vůbec se mi do ní nechtěl,o nakonec jsem z něj byla nadšená. Recenzi si můžete přečíst ZDE .



Samozřejmě, knih které bych chtěla je daleko víc. Bohužel už teď vím, že nemůžu přečíst všechno co bych chtěla, prostě nestíhám. Navíc mi začínají předtermíny zkoušek. Zkouškové je daleko, ale někteří profesoři nás už chtějí mít z krku a tak se naplno učím.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi