Novinka na testování

Včera  mi přišel balíček. Je pravda, že jsem čekala poštu, ale místo toužebně očekávané knížky mi z obálky vykoukla kosmetika, konkrétně přípravky na vlasy. Šampón, kondicionér a hloubková maska na vlasy.


Jde o kosmetiku značky Aussie.  Tuto značku jsem nikdy předtím nepoužila a tak jsem zvědavá, jak bude působit na moje dlouhé vlasy.

Pokud chcete zjistit něco o kosmetice Aussie, vězte, že se specializuje na výrobu a prodej špičkové vlasové kosmetiky. Patří do portfolia společnosti Procter &Gamble. Na internetu jsem našla zmínky a taky jakési moto firmy. Aussi věří, že kvůli krásnému účesu nutně nemusíte navštěvovat kadeřníka ani trácit hodiny času v koupelně. Úplně stačí mít ty správné přípravky. 




Mě přišel konkrétně šampón a kondicionér na všechny druhy neposlušných vlasů a hloubková maska na poškozené vlasy s výtažkem s australské meduňky lékařské. 

Jsem moc zvědavá na účinek. Musím přiznat, že přípravky krásně voní, libí se mi i obal, klokani jsou super.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi