Zápisník - Káva a já

Jako studentka na koleji jsem se naučila pít kávu. Je to jedná z mých tří závislostí. Ne, není to největší závislost. Jsou dny, kdy si nedám ani jedno kafe a pak jsou dny kdy jich zvládnu klidně i pět za den. Mám ráda, když je u kávy pohoda. Sednu si a můžu chvilku odpočívat, číst, přemýšlet. Jde o to uvolnění a antistresové chvilky u kávy. 


Zkouším různé druhy kávy. Pro mě nejsnadnější je NESCAFÉ DOLCE GUSTO, které jsem dostala od přítele. Přípravu zvládne i moje dcera a tak ji k tomu často zneužívám. Před půl rokem jsem si koupila French press a do něj speciální kávy. Na přípravě není nic složitého, a výsledek je úžasný. Je pravda, že hodně záleží na druhu kávy. Instantní kávu si moc nedělám , jen někdy v práci, když už to nutně potřebuji. 


Moc ráda zajdu do kavárny. Je pravda, že káva tam není vždy úplně stoprocentní, ale uklidňuje mě to prostředí. Kdybych mohla, klidně bych si na kávičku do kavárny zašla každý den. Udělala bych si z toho denní rituál a na půl hodinky úplně vypla. Nic bych neřešila, jen bych odpočívala. Možná bych si četla, nebo bych psala. Rozchodně chápu spisovatele, kteří chodí psát do kavárny. Najít si tu správnou a denně tam strávit pár hodin a tvořit. Doma je tolik rušivých podnětů. Já nejsem žádný spisovatel, v mém podání by se jednalo o seminární práce a přednášky do mých hodin. Když to dělám doma, každou chvíli mi hlavou probleskne co je ještě potřeba udělat a co jsem nestihla, zkoušela jsem pracovat v kanceláři v práci. Bohužel v mojí kanceláři je taková zima. jsem navlečená, ještě mám přes sebe přehozenou vlněnou šálu, ale nevydržím to dlouho. Mám tam sice klid, ale nejde mi to tam. Jako bych měla nějaký blok.   






Taky miluji čaj. Mám ráda bylinkový, na záhonku mi roste máta i meduňka, kupuji sypané čaje, ale i ty klasické sáčkové. Vypijeme ho s přítelem velké množství. Jenže s čajem nemám ten pocit vyjimečnosti a nenavozuje mi pocit pohody. 

Jak to máte vy, pijete raději čaj, nebo kafe? 



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi