Nákupy- peněženka

Tentokrát jsem nakupovala na eshopu Poštovné zdarma.cz . Koupila jsem malou peněženku pro mojí dceru. Máme rádi kočky, takže volba padla na peněženku ve tvaru kočičí hlavy. myslím že malá z ní bude nadšená a alespoň nebude peníze nosit v kapse, ale v peněžence.


Na výběr je více druhů. 


Peněženka je maličká, prostě tak akorát. Zapínání je na zips. Je pěkně měkkoučká a ze zadu plyšová. Velmi příjemná do ruky a obrázek je velmi roztomilý. 

Jediné co mi vadilo je nepřiměřeně dlouhá doba dodání. Přesto, že jsem kupovala jenom jednu věc a to za příznivou cenu 119,- kč neplatila jsem žádné poštovné. 

Občas se i stane, že najdu na intenetu zajímavé a cenově výhodné zboží, ale když zjistítm, jak vysoká je cena poštovného, prostě je neobjednám. To si myslím, že je největší výhoda stánek Poštovné zdarma.cz. Mají na výběr velké množství zboží, proto tam velmi ráda chodím a listuji stránkami, abych objevila něco zajímavého. 





Myslím, že dceři udělá velkou radost. 

Pokud by jste si ji chtěli koupit, můžete ZDE .

Komentáře

wacklodge píše…
Nádherná peněženka. SIce moc nemusím ty, které jsou po domácku vyrobeny, ale tato je opravdu nádherná :) Nicméně jak říkám, já daleko více preferuji ty kupované a má to pro mne větší smysl... Nejraději kupuji z tohoto eshopu

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi