Zápisník - Vánoce

Vánoce

Už jsou před dveřma. Těšíme se na ně, ale zároveň se bojíme, aby bylo všechno perfektní, dokonalé. Musíme všechny kolem obdarovat dárky, které je potěší.


Nejkrásnější Vánoce jsou, když máte doma malé děti, které ještě věří na Ježíška. Vy musíte všechno schovávat a naplánovat tak, aby nepřišly na to, že dárky dávají dětem rodiče. Ty rozzářené oči jsou dostatečnou náhradou za všechnu tu snahu.

Pro nás starší je nejkrásnější ta pohoda, kdy si všichni sedneme, dáme se něco dobrého, díváme se na pohádky a je nám prostě dobře, protože jsme spolu. Všude to voní, je uklizeno a my máme na práci jenom si povídat, a smát se třeba Shrekovi.

Letos nepeču žádnou záplavu cukroví. Má to dva důvody, zaprvé jsem celiatik a to se peče trochu hůř, druhým důvodem je absence trouby v naší domácnosti. Mám tedy v plánu cukroví koupit. Ulehčím si tak práci a budu mít víc času na učení.


Musím přes Vánoce napsat pět seminárních prací, vypracovat otázky do třech předmětů, nachystat si pár prezentací do práce a vypočítat asi třicet příkladů z Pružnosti a hydromechaniky. Navíc se mi doma nakupilo plno knih k recenzi. Všechny jsou moc lákavé a tak budeme pořádat čtenářské maratony.


Nejhorší ze všeho je, že zrovna teď jsem onemocněla. Není to nic vážného, jen teplota, kašel a rýma. Nicméně mě to vyřadilo na tři dny z provozu. Hrůza. Zrovna je doma nejvíc práce a já si lehnu. Můj plán na dělání nepečeného cukroví a vaječného koňaku je odlože a já si vařím čaj ze zázvoru, polyká. Paralen a smrkám do všeho, co doma najdu.

Co vy, už máte napečeno a uklizeno?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi