Aussie -vlasová kosmetika

Značka vlasové kosmetiky Aussi je na internetu velmi vychvalovaná. Mě před časem přišla sada šampón, kondicionér a maska této značky, varianta REPAIR MIRACLE. Jde o sadu na neposlušné vlasy a masku na poškození vlasy. Hned po rozbalení jsem byla překvapena opravdu krásnou vůní. U krému nemám ráda, pokud jsou příliš parfemované, ale u šampónu jemná vůně potěší. Zdá se mi, že čím déle výrobky používám, tím víc mi voní.


Během mého testování, jsem se snažila najít co nejvíc informací o této značce a konkrétně o této variantě. Na značku jsem našla plno kladných recenzí, konkrétně tuto variantu, ale moc lidí nezná. Už teď můžu prozradit, že jsem s ní byla maximálně spokojená

Nejprve si vezmeme to nejlepší, tříminutovou masku na vlasy. 

Firma píše, že jde o vysoce účinný kondicionér pro intenzivní péči o poškozené vlasy. Hloubková tříminutová maska na poškozené vlasy z vašich suchých roztřepených a jinak nezdravě působících vlasů za pouhé tři minuty učiní zázračně krásné kadeře.  

Značka Aussi se specializuje na výrobu a prodej špičkové vlasové kosmetiky pro zákazníky všech věkových kategorií. Maska obsahuje meduňku lékařskou - nazývanou také balm mint - jde o léčivou rostlinu obsahující velké množství vlasům prospěšných silic, tříslovin a minerálních látek. 





Já jsem z účinků masky byla velmi nadšená. Mám dlouhé vlasy, proto často používám různé masky a balzámy, kůry a olejíčky. Přesto jsem s nimi nikdy nebyla tak spokojená. Vlasy si mi daleko víc lesknou, dobře se mi rozčesávají a nekroutí se mi tolik. Většinou nosím vlasy sepnuté, protože nejsem spokojená s jejich vzhledem, ale při používání této masky, mám chuť je mít pořád rozpuštěné a i moje okolí si všimlo změny. 
Použití je velmi jednoduché a rychlé - nanesu hustou masku a nechám opravdu jen ty tři minuty (čas teda neměřím, ale odhadem). Na víčku je nálepka, kterou když odlepíte, nemusíte víčko odšroubovat, pak už se bohužel nedá znovu nalepit a tak jsem ji raději neodlepovala, a když potřebuji použít odšroubuji celé víčko. Uzávěr mi celkem vyhovuje, odeberu si jen tolik kolik potřebuji. Nezůstává nic navíc, jako z dávkovače.






Šampón na neposlušné vlasy. Mě se vlasy celkem dost mastí a tak si je musím umývat často a šampó použiji dvakrát po sobě. Nanesu, umyji opláchnu a pak ještě jednou. U tohoto šampónu jsem si zvykla umývat pouze jednou. Při prvním použití jsem byla nešťastná, jak jsem měla po umití vysušené vlasy )před nanesením kondicionéru). Byly až přesušené, říkala jsem si jak tohle teda rozčešu, ale po použití kondicionéru, bylo všechno úplně v pořádku. Vlasy se mi tolik nemastí a daleko snadněji se upravují. 
Otevírání je tentokrát vymyslené skvěle. Stačí zmáčknout víčko a odebrat potřebné množství. Ideální do sprchy, kde se vám nechce nic šroubovat. 



Kondicionér, mi opět vyhovuje. Otevírání má stejné jako šampón. Vlasy jsou po něm výborně ošetřené a dají se lehce upravit. 



Můžu říct, že jsem opravdu spokojená. Značka AUSSIE je pro mě od teď nejoblíbenější vlasová kosmetika. Doporučuji ji všem. Možná by značka mohla odstranit tu nálepku na víčku masky a nechat jen šroubovací víčko. To by byla jediná výtka, kterou mám. Protože jsem dostala celou sadu k recenzi, musela jsem cenu hledat na internetu. Pohybovala se podle různých eshopů kolem 130 korun za šampón na kondicionér a masku jsem našla za 149,- korun nejlevněji. Pokud porovnáte cenu a účinek, je to rozhodně velmi dobrá investice. 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi