Lak na nehty od Avonu

Poslední dobou není moc času na drobnosti. Je zkouškové období a já mám plné ruce práce. 

Rozhodla jsem se, že si udělám malinkatou pauzu, a pro lepší náladu jsem si koupila nové laky na nehty. Tentokrát jsem sáhla po značce Avon. Brala jsem od nich víc věcí, ale z laků jsem měla největší radost. Nenosím dlouhé nehty, je to z praktického hlediska pro mě výhodnější. Navíc mám ráda spíš přirozený vzhled. 

Nejčastěji sahám po nenápadných barvách. Béžová, jemně růžová, nebo používám bezbarvý lak. Teď jsem udělala výjimku a pořídila si něco víc nápadného a moc se mi to líbí. Přemýšlím, že budu v tomto trendu i dál pokračovat, alespoň na různé akce, plesy atd. si nehtíky hezky nabarvím. 




Nejprve vždy dávám výživu na nehty. Poslední dobou se mi občas lámou a tak je to potřeba. Nové laky jsou trochu hustší než jsem zvyklá, při nanášení si musíte dávat pozor na přetahování a někdy je problém se třpytkami, ale není to nic složitého. Navíc,laky moc dobře drží a i když dělám všechny domácí práce, neloupou se mi.




Jak se vám líbí? 




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi