Nákupy - povlak na polštář

S poslední nákup na webu Postovnezdarma.cz jsem byla velmi spokojená a tak jsem se rozhodla na těchto stránkách nakup zopakovat. Zjistila jsem, že úplně nutně potřebujeme nový povlak na polštář. Uspořádala jsem rodinnou schůzi, a bylo rozhodnuto. Pořídíme si povlak s motivem kočky. 

Všichni kočky zbožňujem. Jednu živou máme i doma takže rozhodnutí jsme uvítali všichni. Horší bylo rozhodování, kterou variantu kočičky zvolit. V rodinném hlasováním vyhrála zrzavá kočička. Vždy jsme chtěli zrzavého kocoura, ten náš je nádherný mourek, takže jeden zrzek na polštáři byla jasná volba.



Polštář přišel opět asi 14 dní po objednání. Vzhledem k tomu, že na to na webu přímo upozorňují a minulá objednávka také přišla po delší době, tentokrát jsem s tím počítala a nezaskočilo mě to. Přišel zabalený v obálce a navíc byl v igelitovém sáčku, což se mi zdálo jako dostatečná ochrana. 





Polštář je velmi příjemný na dotek. Přišel trochu pokrčený, ale žehlička to rychle spraví. Povlak má zapínání na zips, který je moc hezky schovaný, takže neruší dojem z obrázku. Rozepíná se moc dobře.

Moc se mi líbila reakce dcery, když přišla domů. Byla z polštáře nadšená. Jsem zvědavá na reakci přítele. Tím, že čte můj blog a dnes je v práci, tak se dozví o novém kousku právě z tohoto článku. Tak co, jak se ti líbí?

Pokud by se vám líbil, a chtěli by jste ho také, můžete si ho koupit ZDE .



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi