Zápisník

Deset dní od  nového roku a já jsem zatím ani nezačala plnit své předsevzetí. Nestihám. Práce, škola, kroužky, recenze atd. Na univerzitě vrcholí zkouškové období, tím nemám čas psát recenze a navíc v práci ukončujeme pololetí a já opravuji písemky svých studentů. Není to omluva a tak jsem se rozhodla alespoň něco ze svého seznamu konečně dodržet. 


Musím něco udělat se svým zdravím. Přítel mě zásobuje vitamíny, jenže já jsem sklerotik a zapomínám. Je to příšerný, večer si nemůžu vzpomenout jestli jsem si je vzala, nebo ne.

Dnes se ještě nebudu omezovat, ale od pondělí si dám týden bez cukrů a masa. 

Můj týden je většinou dost chaotický. Přecházím z domu do práce, na kroužky s dětmi, do školy atd. Proto je pro mě složité dodržovat pravidelný režim. Snažím se připravovat si doma svačiny,abych nebyla v práci hladová a pak doma nepořádala nájezdy na ledničku. Říkám si, že jeden týden režimu mi jen prospěje. Nakoupila jsem si bylinkové čaje, které budu popíjet, na svačinu si dopřeji ovoce nebo zeleninu a zakáži si moji milovanou čokoládu. Čeho se nevzdám je káva. Asi bych nebyla schopná fungovat bez pravidelné dotace kofejnu. Musím být i v tomto týdnu schopná pracovat. 

Další věci, které se vzdám je maso a jakékoli výrobky z něj. Nestávám se vegetariánem, jen si na týden od masa odpočinu. Samozřejmě, rodině budu vařit pořád stejně a nebudu je omezovat.



Omezím jakékoli cukry. Už teď nesladím čaje ani kávu, ale moc ráda mlsám. Miluji čokololádu a to v jakékoli formě. Pokusím se vyvarovat nejen čokoládě, ale všem sladkostem. Uvidíme jak to zvládnu, ale určitě mi to jen prospěje. 

Navíc v tomto týdnu budu cvičit. Každý den si najdu alespoň chvilku na cvičení.Dlouho jsem necvičila hlavně kvůli neustálému kašli a teplotám. Konečně je to za mnou a můžu zase trochu rozhýbat tělo. 

Doufám, že co nejvíc bodů dodržím a že mi tento změněný týdenní režim prospěje. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi