Nákupy - sítko na čaj


Mám moc ráda čaj a tak, když jsem měla možnost vybrat si produkt ze stránek
postovnezdarma.cz nemusela jsem dlouho přemýšlet. 

Tentokrát jsem si z nabídky vybral sítko na čaj. Líbilo se mi, že je ve tvaru žáby, takže mi nejen posloužit, ale i pobaví.



Není to pro mě první produkt z těchto stránek, a tak mě delší doba dodání nezaskočila. Je mi jasné, že při takovém množství produktů mají více skladů. Navíc na stránkách na dobu dodání dopředu upozorňují. Vše přišlo velmi dobře zabalené v bublinkové fólii, která sítko chránila před poškozením. 

Sítko je opravdu přesně takové jako na obrázku. Měla jsem strach, že bude problém sítko zavřít a pak znovu otevřít, ale jde to velmi jednoduše. Líbí se mi, že se dá sítko pověsit na stěny hrníčku, díky tomu se dá velmi snadno z šálku vybrat. Sítko je vyrobeno z nerezové oceli a můžete ho používat na různě velké hrníčky. Ruce žáby se dají velmi snadno roztáhnout, nebo naopak stáhnout. 

Zdroj


Mám moc ráda čaj, daleko víc mi chutná čas sypaný, popřípadě bylinkový. Bylinky si sama suším a někdy je i míchám. Mám ráda mátu, meduňku, maliník, bez, ale i kopřivu. Z kupovaných čajů miluji rooibos. Na všechny tyto dobroty sítko prostě potřebuji. Tato žába se mnou půjde do práce, kde si budu na čaji pochutnávat. 

Za produkt k recenzi děkuji stránkám postovnezdarma.cz
Produkt si můžete zakoupit ZDE


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi