Odpočinková neděle

Konečně je neděle. Je to jeden z mých nejoblíbenějších dnů. Můžu se trošku flákat a odložit své povinnosti na později. 

Poslední dobou toho mám opravdu hodně. Naštěstí zkouškové období je za mnou, i když jsem nezvládla všechno tak jak jsem si plánovala. Den má bohužel jen 24 hodin a natáhnout se mi ho,  přes veškerou snahu, nepodařilo. V pedagogice mám všechny zápočty a začínám psát závěrečnou práci. V pátek jsem sice byla na fakultě v Plzni a dostala jsem zadání na 6 seminárních prací, ale rozhodla jsem se dneska vypnout a užít si víkend. Prostě zvládat dvě školy není snadný a já se v tom trochu plácám.


Venku je celkem teplo a nám začaly kvést před domem sněženky. Už se těším na jaro, jak se bude všechno zelenat a kvést.  Je to moje nejoblíbenější období v roce. Budeme chodit na dlouhé procházky a začneme jezdit zase na výlety. Plánujeme letos Nižbor, Křivoklát, Karlštejn, Okoř a doufám, že přítel ještě vymyslí další zajímavé místa.



Chystám se i na pár knižních akcí. Snad bude víc času a budu se moci zúčastnit programiu v knihovně v Kladně, ale mám naplánované i akce v Praze. Tak snad to všechno vyjde, tak jak chci. Nejraději bych zajela i do mé milované Ostravy na veletrh, ale to nevím, jestli časově zvládnu. Raději se nebudu moc těšit a třeba to pak vyjde. 

Moji studenti mě pozvali i na ples. Tak možná že si letos i zaplesám. Když na mě budou na plese hodní a nepošlapou mi střevíčky, jistě jim to zlepší i známky na vysvědčení. :-) Jinak paní učitelka má ještě ráda květiny a čokoládu, kdybyste nevěděli.

Pár fotek našeho nejfotogeničtějšího člena rodiny. Vždy když vytáhnu foťák, musím jí zvěčnit, pak je spokojená. 


A co vy, máte nějaké akce, na které se těšíte? Budu ráda za doporučení, pokud čas dovolí, ráda se zúčastním. 


Komentáře

Sapik píše…
I m jsme si nedávno chtěli udělat takový menší výletíček do Opavy a doufám, že už se nám nebude opakovat to, co se nám stalo, když jsme to chtěli uskutečnit. Vyhodili nás z vlaku, protože jsme prý neměli platný respirátor, což bylo docela dost vtipné... My jsme ho měli z této stránky zde a známá přesně s tímto typem jela vlakem také a vše bez problémů... Tak asi byl jen průvodčí se špatnou náladou no :(

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi