Březnový brandnooz box

Včera nám dorazilo naše Velikonoční překvapení - březnový BRANDNOOZ BOX.

Hned jsme ho s dcerou otevřely a vytahovaly jsme samé dobrůtky. A co že nám tentokrát přišlo? 

První co mě překvapilo po otevření boxu, byl časopis Psychologie. Tento časopis si nekupuji, prolistovala jsem ho, a celkem zajímavé články. Neměla jsem zatím moc času na čtení, ale snad se k němu dostanu. 


První na mě z boxu vykoukly tyhle polévky. Jedna je s červenou čočkou a druhá s ovesnými vločkami. Vypadají moc zajímavě a moc se těším, jak je ochutnáme. Polévky neobsahují glutamát,   konzervační látky ani umělá aromata. Instantní polévky nepoužívám, ale tohle by mohla být příjemná alternativa. Dokáže je uvařit i moje dcera. Cena jedné je 29,90 kč.


Další dobrotou jsou těstoviny. Celozrnné těstoviny s dvojnásobným obsahem vlákniny. Pro mě jako celiatika nevhodné, ale dcera s přítelem si určitě pochutnají. Cena balíčku je 39,90 kč.


V boxu bylo i Maggi tekuté koření. Tento typ koření nekupuji, ale rozhodně ho vyzkouším. Cena 24,90 kč.


Předvařená červená řepa je další dobrůtka. Červenou řepu máme rádi, takže ji jistě využijeme. Prý má vedlejším účinek - způsobuje dobrou nálada. Je to půl kila a cena je 29,90 kč. Myslím, že balíček se nedožije ani Velikonočního pondělí. Zítra na oběd se bude hodit. 


Živánská omáčka se žampiony mě taky moc potěšila. ještě jsem ji v obchodě neviděla, rozhodně ji použiju k masu. Tyto omáčky máme moc rádi. Doporučená cena je 32 kč. 


Další dobrotu snědla dcera jen pár minut po otevření balíčku. Taktak, že jsem ji stihla vyfotit.  Jde o sušenku Fruity. Obsahuje 45 procent ovocné náplně a dcera hned naznačila, že ji chce kupovat do školy na svačinu. Takže se asi ocitne na našem pravidelném nákupním seznamu. Její cena je 11,90 kč.


Další svačinku jsem uhájila, jde o jemný piškotový řez. Rozhodla jsem se, že je dostanou moji miláčci zítra na svačinu. Cena je 5,90 a 6,90 kč. Tuto značku známe, kupujeme a moc nám chutná.


Tentokrát v boxu nebylo pivo, což rozesmutnilo mého přítele, ale byla tam limonáda TOP TOPIC. Moc dobrá, na mě teda moc sladká, ale pro dceru dokonalá pochoutka. doporučená cena 17,90 kč.


Našla jsem i tři druhy čaje. Ochutnala jsem už dva z nich a moc mi chutnaly. Na čaje jsme zaměření a moc rádi zkoušíme různé druhy a novinky. Cena je 79,90



 Bonboniéra s karamelem. Prostě dobrůtka, které jsme rozhodně neodolaly. Figaro máme moc rádi.
Tahle novinka by měla v obchodech stát 59,90 kč. Jsou opravdu moc dobré.



Tentokrát byla v krabici i kartička se slevou na kosmetiku Yves Rocher. I tuto slevu rozhodně využiji. Něco hodně voňavého si koupím.

A takhle vypadalo všechno dohromady. zdá se mi, že tentokrát je toho opravdu hodně a samé dobrůtky. 


Co říkáte, na co máte největší chuť? 


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi