Papírový Karlštejn

Před dlouhou dobou, jsem koupila svým zlatíčkám skládanku Karlštejna. Chtěla jsem, aby se společně trochu zabavili. Vůbec mě nenapadlo, jak složitou věc, jsem jim koupila a kolik času nad tím stráví.


Takovouhle skládanku si můžete koupit v papírnictví. Já jsem původně chtěla koupit Křivoklát, ale neměli ho a tak to vyhrál Karlštejn. Na jeho prohlídce jsme byli v létě. Vtipné je, že si z celé prohlídky moje dcera pamatuje pouze výsernice. Hledala je i na skládačce, a byla úspěšná. ( Hádejte co to je? )

Na obalu píší, jednoduché vystřihovánky, ale podle mě to bylo pěkně náročné. Moji milí měli svou metodu. Dcera stříhala a přítel lepil. Musím říct, že jim to trvalo několik měsíců (nelepili každý den). Výsledek je dokonalý.

Takhle krásně vypadá výsledek.








Já sama bych na to nervy ani čas neměla.

Mám to doma ale šikulky.  :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi