Nový přírůstek

Přišla mi krásná kniha z nakladatelství Omega. Většinou se snažím nepsat jen o jedné knize, ale tentokrát udělám vyjímku.

Nejsem milovníkem kuchařek, v kuchyňi ráda experimentuji a receptů se držím jen vyjímečně. Přesto jsem z téhle kuchařky nadšená. Nejde o klasické recepty, na které jsme zvyklí, chutě jsou zvláštně kombinované, používá se jiného kočení.


Zatím jsem knihu jen letmo prolistovala, ale už teď jsem si vybrala plno receptů, které budu zkoušet. Mezi největší lákadla patří určitě i jablečné pirohy, nebo kuře na medu...





Rodina už se těší na dobroty, které jim připravím. Myslím, že jsem narazila na opravdu zajímavou kuchařku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi