Brandnooz box



I v květnu mi dorazil box plný dobrot Brandnooz box. Moc jsme se na něj těšili, jak všechny dobrůtky budeme ochutnávat. I tento měsíc jsem musela chodit a všem opakovat, nejezte, neochutnávejte, ještě není nafoceno. 
Tak co že dobrého nám přišlo? 



Když jsem otevřela krabici, vykoukl na mě časopis Dieta. Tento časopis znám, ale nekupuji. Nicméně, když se mi tentokrát dostal do ruky, s radostí jsem ho prolistovala a posléze i přečetla. Některé články byly velice zajímavé.

Další dobrůtky z boxu jsme si opět rozdělily mezi sebe. Největší část tentokrát ukořistila moje dcera, která má moc ráda bombóny a všelijaké oplatky.


Bebe sušenky máme moc rádi a občas je kupuji pro dceru na svačinu do školy. Tuhle měkkou variantu neznám, ale dceři moc chutnala. Potvůrka se ani nerozdělila, všechno slupla hned jak bylo nafoceno. V obchodě by se měla dát sehnat za 10,90 kč.


O kokosové smetaně jsem uvažovala už dřív. Chtěla jsem ji ochutnat a mít ji jako jinou variantu smetany do kávy. Hned jsem ji taky ochutnala, ale myslím si, že do kafe si ji běžně dávat nebudu. Spíš ji použiji do moučníků až budu dělat něco kokosového. Těchto 250 ml se prodává za 49,90 kč.


Když jsem z krabice vytáhla tohle sypání, hned mi dcera oznámila, že budu muset udělat koblížky. A já ji to samozřejmě slíbila. Takže nezbývá při nejbližší příležitosti ochutnat s koblížky i sypání. V obchodě za 8,90 kč. 
Želatinu moc nepoužívám, ale vzhledem k tomu že začíná léto, určitě udělám někdy o víkendu nepečený dort z tvarohu s ovocem. Navrch želatina a všichni budou spokojeni. Nemám strach, že bych nepoužila. Cena je 16,90 kč.



Pedro, kdo z nás starších by neznal žvýkačku. Nostalgie .Bombóny od Pedra, nevydrželi opravdu ani pár minut po nafocení a to jsem je musela bránit, jinak by ani na fotkách nebyly. Jde o další kořist mojí dcery. Tentokrát jsme dostali ochutnat. Jsou moc, moc dobré. V obchodě jsem je zatím neviděla. Cena 14,90 kč. 


Ovesnou kaši jsem chtěla nechat příteli do práce na snídani, ale prý on kaše nejí. Tak bude pro dceru. Já bohužel oves nemůžu. Cena kaše - 14,90 kč.

Rajčatový dip se u nás určitě taky využije. Většinou si dělám sice dipy svoje, ale můžeme zase zkusit něco nového. Varianta česneková nebo barbecue by u nás asi neuspěla, takže dobře, že jsme dostali tento rajčatový. Cena 17,90 kč


Brambůrky, to byla další kořist dcery. Stěží jsme ji donutili, aby nám dala ochutnat. Běžně je totiž nekupujeme. jsou jemně pálivé a moc dobré. Cena 23,90 kč.


Limitovaná edice plechovek Krušovice potěšila zejména mého přítele. Z piva měl velkou radost. Cena 13,90 kč.


Vitamin sirup má různé příchutě. K nám dorazila grapfruit a liči. Moc nám tato příchuť chutnala. Není až tak sladká. Cena 49,90

Navíc nám ještě přišlo Nescafé 3v1. Opět jsou nové příchutě. Nám domů dorazila příchuť hazelnut. Je dobrá do práce, ale klasicky doma bych si ji nevařila. Mám ráda kvalitní kávu z french pressu a tohle se kávě moc nepodobá. Nicméně na cesty, kdy si chci jen kávu zalít a hned ji mít hotovou je to dobrá varianta. Cena 54,90


Celkově tento boxík potěšil nejvíc moji dceru, která bombóny a Bebe sušenky snědla hned po focení. na nic nečekala a do hodiny padly i brambůrky.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi