Máme doma ježka

Máme doma ježka, ale ne toho divokého, kterého můžete potkat večer na zahradě, ale ježka bělobřichého.



Když jsem volala mámě, že máme doma nové ježčí miminko, myslela si, že jsem našla ježka venku a adoptovala ho. Ani se ji nedivím, že si to myslí. Prožila se mnou pěkných pár let a za tu dobu jsem domů dotáhla i jiné podivnosti. Jako malá jsem nosila šneky, žížaly a zakládala jsem chov pod postelí. Později mi kamarádka darovala myš a já ji tajně přechovávala v pokoji ve skříni. Samozřejmě, že na to máma přišla. Myš strašně smrděla i když jsem ji hobliny měnila. Pak začalo období koťátek, měla jsem doma vrabce.... Jednou jsem našla i zatoulanou fretku a protože se na inzerát nikdo nehlásil, spokojeně u nás dožila. 

Proto není divu, že první co ji napadlo je, že jsem na zahradě drapla ježka a vzala si ho domů na mazlení. Hned mi začala vysvětlovat, jak jsou ježci blechatí a můžou mít parazity. Když jsem ji vysvětlila, že jsem si ježka pořídila z kvalitního chovu African Gem s potvrzením od veterináře, že je ježeček zdraví, dost se ji ulevilo. Moje zdělení o novém mazlíkovy vzala vlastně dost dobře. 




Takže máme ježka z chovné stanice Moniky Rousové. Je to velký krasavec. Od majitelky dostal jméno Horácio. My jsme doma s dcerou zasedly a vymýšlely jsme jména, Bodlinku jsme zamítly pro malou originalitu, to samé se přihodilo Čumáčkovi. Návrhů bylo hodně, ale protože jsem obě propadly seriálu Hra o trůny, který nejen sledujeme, ale navíc posloucháme jako audioknihu, dostal jméno po naší oblíbené postavě - Lord Horacio Sníh. Doma mu budeme říkat Snížek. Dost se to hodí, protože se ukázalo, že Horácius je Snowflake. Jde o barevnou variantu, která zahrnuje poměrně velké množství bílých odstínů. 

Zatím se u nás zabydluje, krásně papká červíky a jako svůj denní program si naplánoval spánek. Já ho chudáčka večer budím a on na mě zlatíčko krásně fučí. Musíme si na sebe ještě zvyknout, ale my máme čas. 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kouzelné tenisky mého kamaráda Percyho

Oldřich z Chlumu román a skutečnost

Kluk na větvi